Ukraine


REKLAMA-POLYGRAF 2013 JE MINULOSTÍ
Vážení vystavovatelé a obchodní přátelé,
čas, kdy se zavřely brány dvacátého ročníku mezinárodního veletrhu reklamních služeb a polygrafie je již minulostí. Pojďme se spolu podívat, jaký vlastně byl letošní ročník veletrhu Reklama-Polygraf.

REKLAMA-POLYGRAF jubilejní
Při přípravě jubilejního ročníku veletrhu REKLAMA-POLYGRAF, uznávané oborové prezentace, která si za dvacet let své existence vybudovala silný brand v rámci střední a východní Evropy, jsme se snažili hlavně o to, aby to byl veletrh nejen plný tradičních vystavovatelů z tuzemska i zahraničí, ale aby také naznačil, jaké jsou trendy, přinesl zajímavosti a ukázal oborové a produktové novinky, které budou atraktivní pro návštěvníky veletrhu.

REKLAMA-POLYGRAF v novém veletržním prostoru
Z přesunu do nového veletržního areálu panovaly velké obavy nejen z řad vystavovatelů, ale i návštěvníků. Většina z nich si kladla otázku, jaký bude veletrh v novém prostředí? Faktem je, že reakce po skončení veletrhu jsou jednoznačně pozitivní a potvrdilo se, že v mnoha oblastech jsme všem účastníkům nabídli daleko kvalitnější, profesionálnější a modernější prostředí.

REKLAMA-POLYGRAF v číslech
Letos se na veletrhu představilo 264 vystavovatelů, z nichž 27 vystavovatelů bylo ze zahraničí. Hrubá výstavní plocha byla 10.000 m². Veletrh navštívilo 7.986 návštěvníků z České republiky a 840 návštěvníků ze zahraničí. Celkem tedy akci letos navštívilo 8.829 návštěvníků.

REKLAMA-POLYGRAF inovující
Právě proto, že chceme být konkurenceschopní, přidáváme k veletrhu Reklama-Polygraf každý rok nové projekty, rozšiřujeme doprovodné programy a snažíme se představovat nové trendy. Proto jsme, mimo jiné, letos v rámci veletrhu organizovali konferenci DIGIPUB, přidali novou prezentační akci EVENT DAY, rozšířili nomenklaturu o 3D tiskárny, rozvíjíme oblast Digital Signage, prostě inovujeme.

To, jak byl veletrh v letošním roce hodnocen vystavovateli a návštěvníky, znamená zásadní pozitivní posun v další cestě. V současné době se vedou strategická jednání o dalším rozšíření nomenklatury, tak aby budoucí ročníky naplnily možnost ukázat opravdu moderní směry současné komunikace.
Děkujeme tímto za důvěru a těšíme se na další spolupráci.

Zdeněk Sobota
ředitel veletrhu Reklama-Polygraf
 

Event Day Brno

Event Day Brno

Den Signmakingu Bratislava

Forum Media

Bydlení

Reklama-Polygraf

 
ČLEN ASOCIACE

 
PARTNEŘI

Obsah této stránky vyžaduje novější verzi aplikace Adobe Flash Player.

Získat aplikaci Adobe Flash Player

 
REKLAMA

logo MIP